Teamleider Afval & Grondstoffen
- Haarlem, Noord-Holland, Nederland
- Zandvoort, Noord-Holland, Nederland
+1 meer- € 3.250 - € 5.606 per maand
- Afval & Grondstoffen
Ben jij een coachend leidinggevende en wil je bijdragen aan duurzame afvaloplossingen? Bij Spaarnelanden werk je aan innovatieve projecten en maak je impact. Ontdek de mogelijkheden en solliciteer nu!
Functieomschrijving
Teamleider A&G
Uren: 40 uur
Salaris: €3.250 - €5.606
Locatie: Haarlem & Zandvoort
Startdatum: z.s.m. zodat je voorganger jou in kan werken voordat hij met pensioen gaat.
Ben jij een ervaren leidinggevende met een passie voor optimale afvalscheiding? Wij zijn op zoek naar een Teamleider die met enthousiasme en vakkennis onze afdeling Afval & Grondstoffen versterkt.
Hier ga je werken:
Bij Spaarnelanden staat het belang van de leefomgeving áltijd voorop. Ons takenpakket is divers en heeft betrekking op alles dat een moderne stad of dorp nodig heeft: van grondstoffeninzameling tot integraal groenbeheer en van slim parkeermanagement tot duurzame mobiliteit.
Werken bij Spaarnelanden betekent werken bij een mensgericht bedrijf met een informele en persoonlijke sfeer. Het werken aan de leefomgeving in Haarlem en Zandvoort is continu in ontwikkeling en daarom blijvend interessant.
We zorgen in opdracht van de gemeente voor een optimaal leefmilieu, optimale afvalscheiding en een goed onderhouden straatbeeld voor de betrokken inwoners van de stad. Mede dankzij onze afdelingen wordt de openbare ruimte van straat tot strand, van speeltuin tot boom, op een juiste manier beheerd door een betrokken team enthousiaste collega's.
De werkzaamheden:
In deze rol zorg jij er in Haarlem en Zandvoort voor dat alle dagelijkse werkzaamheden effectief en efficiënt worden uitgevoerd, met oog voor kwaliteit en duurzaamheid. Jij kunt je teamleden bewegen tot verdere (vak)ontwikkeling en krijgt energie van teamgericht werken en coachend leidinggeven. Verder staat centraal in jouw rol:
- Coördinatie en Controle: je stuurt zowel je eigen team als ingehuurde krachten aan, zodat alle onderhoudswerkzaamheden soepel verlopen.
- Projecten: je werkt mee aan projecten gericht op biodiversiteit, circulariteit, duurzaamheid en klimaatadaptatie.
- Contractbeheer: je zorgt ervoor dat de gestelde resultaten uit de 'dagelijks beheer contracten' met de gemeenten worden behaald en nageleefd.
- Aanspreekpunt: je bent het aanspreekpunt voor derden en neemt verantwoordelijkheid voor je afdeling.
- Advies: met jouw kennis van het beheer van de openbare ruimte adviseer je je team, de unit en de opdrachtgever.
- Ondersteuning: je ondersteunt de Unitmanager en draagt bij aan beleidsontwikkeling en uitvoering van operationele werkplannen.
- Samenwerking: je stemt werkzaamheden af met andere disciplines, werkvoorbereiding en planning.
- Budgetbewaking en personeel: je bewaakt het budget van je team en bent verantwoordelijk voor personeelszaken, zoals werkoverleg, functioneringsgesprekken en verzuim.
- Flexibiliteit: je kan worden ingeroosterd voor werkzaamheden buiten de reguliere werktijden of voor piketdienst. Hier word je uiteraard voor gecompenseerd.
Waar kom je terecht:
Vereisten
Dit breng je mee:
- Hbo werk- en denkniveau;
- Minstens 3 jaar ervaring in een leidinggevende functie;
- Pro-activiteit en politieke sensitiviteit.
- VCA-VOL-certificaat is een pré;
- Kennis van afval en grondstoffen of ervaring in de branche is een pré;
Wat wij jou bieden:
Een veelzijdige baan met ruimte voor jouw ambitie en positieve inbreng! Verder hebben wij ook uitstekende arbeidsvoorwaarden:
- Een brutosalaris van €3.250 - €5.606 per maand op basis van een 40-urige werkweek. Inschaling volgens schaal I/J cao GEO.
- Daar bovenop een Persoonlijk Arbeidsvoorwaarden Budget van 15%, bijvoorbeeld te besteden als extra salaris, vakantiegeld of extra verlof of om te sparen;
- 45 jaar of ouder? Dan hebben wij extra leeftijdsdagen;
- Verwachten jij en je partner een kind? Dan hebben wij gunstige verlofregelingen, zoals 5 weken volledig betaald geboorteverlof;
- 28,5 vakantiedagen;
- Goede pensioenregeling en een collectieve ziektekostenverzekering;
- Opleidingsmogelijkheden;
- Reiskostenvergoeding;
- Maximaal €50,- per maand om lekker te sporten;
- Fiscaal voordelig fietsplan.
Sollicitatieproces:
Herken jij jezelf in deze Teamleidersrol en ben je klaar voor een nieuwe uitdaging? Solliciteer dan nu en help ons bij het realiseren van een duurzame toekomst!
Zodra we je sollicitatie hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op. Toch eerst nog wat vragen? Je kunt altijd een Whatsapp sturen naar onze Recruiter Suzanne of mail naar sollicitaties@spaarnelanden.nl.
Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!
- Deze vacature staat gelijktijdig intern en extern uit. Medewerkers van Spaarnelanden hebben voorrang in de procedure.
- Een assessment kan deel uitmaken van de procedure.
- Bij je indiensttreding vragen wij een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) voor je aan. De kosten hiervan worden vergoed door Spaarnelanden.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!
Contact
Wil je meer weten over de vacature? Neem gerust contact met mij op.
Suzanne Fritschy - Corporate Recruiter 📧 sollicitaties@spaarnelanden.nl 📱 06 573 79 700 (ook via WhatsApp)