Overslaan naar content

Teamleider Financiele Administratie

    • Haarlem, Noord-Holland, Nederland
  • € 4.748 - € 6.672 per maand
  • Finance

Ben jij een positieve leider in financiële administratie? Grijp de kans om processen te verbeteren, je team te coachen en de strategische koers van de organisatie mee te bepalen. Solliciteer nu!

Functieomschrijving

Teamleider Financiële Administratie

Salaris: €4.748 - €6.672*

Locatie: Haarlem

Startdatum: z.s.m.

Als Teamleider Financiële Administratie ben je verantwoordelijk voor de operationele en vakinhoudelijke aansturing van het team Financiën. Jouw focus ligt op het waarborgen van de kwaliteit, nauwkeurigheid en integriteit van de financiële administratie. Je werkt nauw samen met de Financial Control Manager en afdeling Business Control en draagt bij aan de verbetering van processen en de naleving van wet- en regelgeving. Het is een kleine afdeling waar je intensief in een prettige sfeer samenwerkt en met elkaar verantwoordelijkheid draagt voor het opleveren van de periodieke cijfers.


De werkzaamheden:

  • Leidinggeven aan het team van de financiële administratie en zorgen voor een efficiënte en effectieve uitvoering van de administratieve processen.
  • Zorgdragen voor de tijdige en correcte registratie van financiële transacties binnen de gestelde kaders.
  • Actief bijdragen aan de ontwikkeling en uitvoering van financiële processen door deelname aan werkgroepen en het doen van verbetervoorstellen.
  • Coördineren van de maandafsluiting en aanleveren van financiële gegevens voor de interne en externe verslaglegging, inclusief de jaarrekeningcontrole.
  • Up-to-date houden van richtlijnen en procedures, en zorgen voor de naleving van de informatiebeveiliging en andere reglementen.
  • Proactief bijdragen aan het veiligheids- en kwaliteitsbeleid van de organisatie, met oog voor milieubewust handelen en klantgerichte dienstverlening.

Grijp de kans om je leiderschapstalent te laten zien en een essentiële rol te spelen in het verbeteren van de financiële administratie voor een onmisbaar bedrijf in Haarlem & Zandvoort!


Hier ga je werken:

Bij Spaarnelanden staat het belang van de leefomgeving áltijd voorop. Ons takenpakket is divers en heeft betrekking op alles dat een moderne stad of dorp nodig heeft: van grondstoffeninzameling tot integraal groenbeheer en van slim parkeermanagement tot duurzame mobiliteit. Werken bij Spaarnelanden betekent werken bij een mensgericht bedrijf met een informele en persoonlijke sfeer.

We zorgen in opdracht van de gemeentes Haarlem en Zandvoort voor een optimaal leefmilieu en een goed onderhouden straatbeeld voor hun betrokken inwoners. Mede dankzij onze afdelingen wordt de openbare ruimte van straat tot strand, van speeltuin tot boom, op een juiste manier beheerd door een team van enthousiaste collega's.

Vereisten

Dit breng je mee:

  • Een hbo-diploma voor een relevante opleiding;
  • Minstens 5 jaar werkervaring in finance;
  • Wij werken met AFAS, dus werkervaring hiermee is een pré;
  • Je kunt resultaatgericht samenwerken en initiatief nemen: 
    • Je werkt samen met anderen om gezamenlijke doelen te behalen, zet concrete afspraken en doelstellingen om in actie, en neemt verantwoordelijkheid voor het behalen van resultaat, waarbij je kansen actief signaleert en benut.
  • Daarnaast kun jij goed communiceren en coachend leidinggeven: 
    • Je zorgt voor duidelijke communicatie en sturing binnen het team, waarbij je de juiste prioriteiten stelt, zorgt voor nauwkeurige uitvoering van taken en je aansturing aanpast aan de situatie en medewerkers.

Wat wij jou bieden:

Een veelzijdige baan met ruimte voor jouw ambitie en positieve inbreng! Verder hebben wij ook uitstekende arbeidsvoorwaarden:

  • Een brutosalaris van €4.748 - €6.672 per maand op basis van een 40-urige werkweek incl. 8% vakantiegeld en 7% eindejaarsuitkering. Inschaling volgens schaal J cao GEO services.
  • 45 jaar of ouder? Dan hebben wij extra leeftijdsdagen;
  • Verwachten jij en je partner een kind? Dan hebben wij gunstige verlofregelingen, zoals 5 weken volledig betaald geboorteverlof;
  • 28,5 vakantiedagen;
  • Goede pensioenregeling;
  • Een collectieve ziektekostenverzekering;
  • Opleidingsmogelijkheden;
  • Hoe je ook reist, wij zorgen voor een reiskostenvergoeding, parkeergelegenheid en oplaadmogelijkheden;
  • Tot €50,- per maand om lekker te sporten;


Sollicitatieproces:

Herken jij jezelf in deze Teamleidersrol en ben je klaar voor een nieuwe uitdaging? Solliciteer dan nu en help ons bij het realiseren van een duurzame toekomst!


Zodra we je sollicitatie hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op. Toch eerst nog wat vragen? Je kunt altijd een Whatsapp sturen naar onze Recruiter Suzanne of mail naar sollicitaties@spaarnelanden.nl.


Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!


  • Deze vacature staat gelijktijdig intern en extern uit. Medewerkers van Spaarnelanden hebben voorrang in de procedure.
  • Een assessment kan deel uitmaken van de procedure.
  • Bij je indiensttreding vragen wij een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) voor je aan. De kosten hiervan worden vergoed door Spaarnelanden.

of

Apply with Indeed onbeschikbaar

Contact

Wil je meer weten over de vacature? Neem gerust contact met mij op.

Suzanne Fritschy - Corporate Recruiter 📧 sollicitaties@spaarnelanden.nl 📱 06 573 79 700 (ook via WhatsApp)

Foto Recruiter Suzanne

Meer weten over werken bij Spaarnelanden?